PDA

View Full Version : container

malgratdemar
21-06-2008, 04:24 PM
Wat doe ik verkeerd?

Voor het rubriceren van verschillende items heb ik containers gemaakt. Elke container bevat de trefwoorden van het item dat in de container moet. Het betreffende item bevat dezelfde woorden. Het is de bedoeling dat het item terugkeert wanneer het niet tot de container behoort. (heb dan ook de retourknop aangevinkt). Het item dat tot een bepaalde container moet keert nu iedere keer terug. Wat doe ik verkeerd?
Heb geprobeerd om de flip toe te voegen maar dit lukt niet.:eek:

lvdlans
21-06-2008, 11:24 PM
Ik denk dat er toch iets nog niet goed staat, maar wat weet ik niet omdat je je flipchart niet kunt uploaden :rolleyes:.

Om een attachment aan je bericht toe te voegen klik je op manage attachments (als je popup-blokker hebt, moet je deze waarschijnlijk even uitschakelen) en klik op bladeren en zoek het bestand op. klik vervolgens op upload en sluit het venster. plaats vervolgens je bericht.

Anders probeer je het ook bij Activboardforum(,want daar zit je blijkbaar ook :cool:, maar krijg je geen antwoord op je vraag :(). klik even actieve onderwerpen om het topic te vinden om een attachment toe te voegen.

mirjamvanroosmalen
27-08-2008, 02:05 PM
Het kan zijn dat je figuur wat in de container moet groter is dan het container object. Als dat het geval is, dan moet je of het container object groter maken of het andere figuur kleiner. Let hierbij op de handvatten.
succes, stuur dan via een bericht je flipchart toe.

frauke
29-08-2008, 02:48 PM
Als je met AP3 werkt heb je ook de mogelijkheid om 'identieke middelpunten' te selecteren bij het instellen van de containerfunctie. Dat kan werken als je container te klein is. Trouwens geven containers vaak problemen. Soms werkt het als je eerst je container plaatst en definieert, dan de voorwerpen. Je weet dat je bij de voorwerpen moet aanvinken dat ze terug moeten, niet bij de container.
Ik hang een flipchart aan waarin verschillende acties zitten, op blz 4 containers. Pluis maar uit, bij mij werken ze.

mirjamvanroosmalen
18-11-2008, 09:42 AM
Is het nog goed gekomen????

malgratdemar
29-12-2008, 05:56 PM
Yups,

Heb enkele bestaande containers ontleed en samen met enkele collega's hebben we het gevonden. Eureka[clap][clap]