View Full Version : oude resources kwijt
mirjamvanroosmalen
21-01-2008, 07:58 PM
Ben je oude resources kwijt geraakt door het installeren van de nieuwe versie 3, dan kun je bij de resources een oud pack installeren. Deze vind je onder de naam:
activprimary classic resource collection
Succes
trevjans
21-01-2008, 09:27 PM
goeie tip.. :p
ik zet hem even als sticky item
dit is de url > http://www.Prometheanplanet.com/uk/server/show/ConResource.9898
rolfies
18-03-2008, 02:50 PM
Misschien is dit een enorme n00b vraag/opmerking, maar als ik deze resources installeer herkent activprimary ze niet. Ik werk met de nieuwste versie en drivers en heb al van alles geprobeerd. Wie biedt uitkomst? ????
trevjans
04-04-2008, 06:36 PM
Wanneer er nieuwe resources worden geinstalleerd, dan zal men door middel van de resourcemanager (apart programma'tje) het complete resource pakket moeten indexeren. . .
groet
Trevor
r.vanderveldt
12-09-2008, 12:08 PM
Dag Mirjam :)
Bedankt voor deze tip.
tevens heb ik een vraag:
Het moet volgens mij mogelijk zijn lessen van Smartboard over te zetten naar Activv.
Weet jij hoe dat moet?
Ik hoor graag van je.
Hartelijke groeten, Ron van der Veldt (Braambos, Hoofddorp)
Ben je oude resources kwijt geraakt door het installeren van de nieuwe versie 3, dan kun je bij de resources een oud pack installeren. Deze vind je onder de naam:
activprimary classic resource collection
Succes
granny
12-09-2008, 02:58 PM
Hoi Ron ,
Ik geef maar even antwoord op je vraag.:)
Op onderstaande link kun je een flip vinden die uitleg geeft over hoe een notebookfile om te zetten naar flipchart.
http://www.fredfoto.info/Flipcharts/Tips/Tips.htm
Misschien heb je daar wat aan.
Groetjes Kitty
Safloer
26-10-2008, 09:29 PM
Wanneer er nieuwe resources worden geinstalleerd, dan zal men door middel van de resourcemanager (apart programma'tje) het complete resource pakket moeten indexeren. . .
groet
Trevor
Ik heb versie 3.7 gedownload, mijn resources in het Nederlands en de gedeelde zowel Engelstalig als Nederlandstalig. De ActivPrimary is dan weer Engelstalig. Ik wil al het Engelstalige er af en de Primary in het nederlands; Kortom, een hoop taalproblemen (en zelf ben ik een Belg die in Nederland woont... ook dat nog!). Indexeren lukt ook al niet goed. H
Hoe pak ik dit aan???
Roel
patricia1979
29-10-2008, 06:17 PM
misschien via recources beheren?
beeme
29-01-2009, 03:07 PM
Ik probeerde vandaag verschillende keren de ActivResource te downloaden maar kreeg telkens een foutmelding. Ook wanneer ik naar Fredfoto wilde gaan, bestond de site niet meer.
Is het mogelijk om ergens anders aan deze Resource te komen?
Beeme
granny
31-01-2009, 05:22 PM
Ik probeerde vandaag verschillende keren de ActivResource te downloaden maar kreeg telkens een foutmelding. Ook wanneer ik naar Fredfoto wilde gaan, bestond de site niet meer.
Is het mogelijk om ergens anders aan deze Resource te komen?
Beeme
Wat betreft de flipchart pagina van Fred...deze is tijdelijk uit de lucht.Als ik het goed onthouden heb was er sprake van overgaan naar een andere host voor de pagina. (meer bandbreedte) Overzetten zal de nodige tijd kosten maar ik hoop wel dat hij snel weer online is.
Wat bedoel je met "ActivResource" en "deze Resource" ? (Je kunt hier toch alle resources downloaden?)
http://www.heutink-ict.nl/hd-bord/downloads.html staat een link NL resources activ primary maar is wel 520 MB.
Heb het zelf niet bekeken dus weet niet of er tussen zit wat jij nodig hebt en/of het is wat er sowieso al in Primary staat.
Groetjes , Kitty
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.