View Full Version : Hartelijk welkom op het nieuwe nederlandstalige forum.
trevorjansen
19-10-2007, 07:26 AM
In dit forum kunt u uw tips en trucs delen aangaande Activprimary en Activstudio, de software oplossing voor het digitale onderwijs.
Naast tips en trucs kunt u uw vragen met betrekking tot het maken van diverse lessen hier stellen. Geef ook adressen op van nuttige websites, leuke toepassingen met bijvoorbeeld Activote, maar ook zelf gemaakte combinaties met de diverse leveranciers van Nederlandse leermethoden.
Voor technische vragen, kijk eerst in het nieuwe online Knowledge Base. Wellicht staat uw vraag en het betreffende antwoord daar al tussen: Promethean Knowledgebase (http://uk.prometheankb.com/). En neem anders contact op met uw leverancier.
groet
Trevor
davidlloyd
19-10-2007, 11:31 AM
Onthaal aan onze Nederlandse vrienden. Ik hoop u een zeer succesvol forum zult hebben.[clap][clap]
kosterr
19-10-2007, 04:33 PM
Fantastisch eindelijk een Nederlands forum.
Als scholen van het RKSG bestuur in Gouda e.o. hadden we al wel ons eigen forum op:
http://mijngroepen.kennisnet.nl/grouphome/index.php?g=19538 (http://mijngroepen.kennisnet.nl/grouphome/index.php?g=19538)
Gelijk maar even een vraagje:
Wat zijn jullie ervaringen met de update naar versie 3.5. En dan uiteraard in het Nederlands.
Bij onze scholen werden de mappen aardig door elkaar gegooid.
Vooral na het downloaden van een resource-pack. Je kreeg dan gedeelde en shared mappen door elkaar heen.
Groet Remco Koster
rlaming
19-10-2007, 04:44 PM
Groetjes en gefeliciteerd met jullie nieuwe Forum.
Ik heb 16 jaar in Nederland gewoond, maar dat was 7 jaar geleden, dus let neit op de spel fouten en sins opbouw.
Ik spreek veel beter julie mooi taal dan schriftelijk, zo dit is een goed voor mij om te oefenen.
Veel Succes
Robert
Promethean
ictpanta
22-10-2007, 02:24 PM
Een Nederlandse afdeling op Promethean Planet.
Goed idee Trevor ![clap]
Nu maar hopen dat veel gebruikers van het ActivBord hier hun vragen, tips en flipcharts gaan plaatsen.
Succes !
meneermarco
24-10-2007, 06:16 PM
Kei goed een nederlands forum! [clap][clap][clap]
De site was al erg goed maar nu wordt hij nog toegankelijker!!
Keep up the good work!
trevjans
24-10-2007, 07:34 PM
bedankt ! ! ! :p
zegt het voort zegt het voort
hoe meer nederlanders hier gebruik van maken hoe beter, bundel de krachten en het wordt zeer zeker een succes ! ! :cool:
groet
Trevor +wave+
patricia1979
27-10-2007, 09:58 AM
Hallo allemaal,
Geweldig initiatief dit Nederlandse Forum. Ik kom regelmatig op deze site voor nieuwe ideeen en bevindingen. Leuk om het met jullie te kunnen delen.
Groetjes,
Patricia
jufmim
31-10-2007, 09:25 AM
Hoi Remko,
Versie 3 is nog niet te down loaden in het Nederlands, dan kom je inderdaad deze problemen tegen. Wij hopen dit zo spoedig mogelijk opgelost te hebben. Blijf regelmatig kijken op de site van www.activboard.nl. Op de site staat vermeld wanneer versie 3 verkrijgbaar is.
Groet
Mirjam
the ACTIVboardpeople
meneermarco
03-11-2007, 01:15 PM
Mirjam,
Ik heb de nederlandse versie , met bibliotheek in het nederlands ,ondertussen ook gezien maar die bibliotheek leek verdacht veel op een activstudiobieb.... Klopt dit of heb ik iets verkeerds gezien??:confused:
granny
17-05-2008, 03:07 PM
Hallo allemaal ,
Top dit forum ! Even voorstellen maar....
Ik heb zelf pas sinds 3 weken een activbord (primary) dus nog een newbie . Werkzaam in groep 6 en zette met behulp van yurls pagina's al veel de computers in bij lessen maar dit bord opent weer heel nieuwe mogelijkheden . Ik heb n beetje pech tot nu toe (nieuwe computer die niet goed is en de kleur rood die maar niet rood wil zijn op mijn bord) maar de groep en ik zijn helemaal enthousiast.
Dank aan jullie voor de tutorial flipcharts . Dankzij deze site / forum ben ik al veel verder in 3 weken dan de rest van mijn team in een jaar.....wat dan wel weer leuk is voor n oude muts :)
Groetjes
trevjans
23-05-2008, 09:59 PM
welkom bij de club Granny ;-)
goed te horen dat het forum nut heeft . . . ga zo door zou ik zeggen . .
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.